The Gardens Hotel & Residences

The Gardens Hotel & Residences



Mid Valley City, Lingkaran Syed Putra, 59200, Kuala Lumpur, Malaysia


The Gardens Hotel & Residences


Katering untuk kedua-dua pelancong dan pengembara perniagaan, St Giles The Gardens-Grand Hotel and Residences adalah sebuah hotel mewah yang menawarkan lebih dari 600 bilik dan tempat penginapan di Mid-Valley City.

Semua bilik termasuk Wi-Fi percuma, penghawa dingin, TV satelit, pemain DVD, dapur kecil dengan peti sejuk dan microwave, bar mini, seterika dan papan seterika, bilik mandi peribadi, kemudahan membuat teh dan kopi.

Kemudahan utama hotel termasuklah meja penyambut tetamu 24-jam, pusat perniagaan, bilik mesyuarat, ruang persidangan, kemudahan kecergasan, membeli-belah di tapak, salon rambut, kolam renang dalaman dan luaran, perkhidmatan penjagaan kanak-kanak dan ATM / perbankan.

Makan di laman boleh didapati di restoran The Spread, yang dibuka untuk sarapan, makan tengahari dan makan malam. Perkhidmatan bilik 24-jam juga ditawarkan.

St Giles The Gardens-Grand Hotel and Residences berjarak 7-minit berjalan kaki dari Mid Valley Mega Mall. Taman Burung Kuala Lumpur dan Taman Tasik mudah diakses dengan pengangkutan awam atau teksi.

Share this :

Previous
Next Post »